en iyi logo tasarım grafikerleri bu platformda

marka logo tasarım

Logo nedir? Sözcük anlamı olarak cins kontralığı dilimizde amblem olan, bir aksiyonin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, anlamını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak aksiyonletmenin yahut organizasyonun dikme olarak yaptığı aksiyoni sembolize edebileceği üzere, markanın kendi anlamı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çkırmızıışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı sineerik ve anlamlara sahip mümkün.

Sorusu sorulduğunda sözcük anlamının dışında, birsonsuz logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı meydana getirecek olan şahıs yahut kuruma neyin ve nite aktarıldığı nispeten önemlidir. Gayrı taraftan logo tasarım çkırmızıışmasını meydana getirecek şahıs yahut kurumun sizi nite anladığı ve logo çkırmızıışmanızı nite değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkırmızıışma sizin, aksiyonletmenizin ve bundan ahir çkırmızıışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çkırmızıışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değaksiyontirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka sinein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkırmızıışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş kayranı ile faaliyette bulunan şirketler sinein elan çok yeğleme edilebilir. Vahit bir sektörde hareket gösteren aksiyonletmelerin ekseriyetle logoları bölümü söz gelişi paha. Fakat ansızın çokça bölüm ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda göstermek imkansızdır.

Logo ne aksiyone yarar?
İşletmeler sinein logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her nite markası olmayan bir pres olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz hin aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yan yana gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, beli aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müstamel halini düşünmeye çkırmızıışın. Markaların logoları olmadan sahi marka olmaları az daha imkansızdır.

Bu sebeple aksiyonletmenize kurumsal bir çekim hazırlayarak yolunuza oturaklı adımlarla devam edebilmek adına “logo tasarım” çkırmızıışması ile serlayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) tabir paha. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca ara sıra kişilerin bir çehrete teşhisnmasını sağlayan aksiyonaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayırt edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.

Düz, hafif anlaşılır, yazıırlanması hafif, mümkün evetğunca az nüshada renkten oluşdünyalıkıdır. Her çyeksan baskı ve fason tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok küçümencik ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok yüce ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Değişik şirket evet da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa vesile vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya yüce dokunca verir.

Logo tasarımcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e göre logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili organizasyonun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin gönülğine şık olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini nite teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin üstıaralık icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü hin üstelik temizılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün evet da şirket sinein logo tasarlanacağı hin o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı fen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı hin simgenin taşıyacağı anlam hizmetında bu fen çok önemlidir.

marka logo tasarım

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>